Let it be......

Let it be......

Let my story of life begin....

Let my  story of life begin....
LOUIS ALONG......hE waS BorN ON august 25th in 1990.......

Wednesday, February 17, 2010

HAPPY CNY AND VALENTINE'S DAY.....










b
HALO.....me start cuti on 13th feb..............hehehehehehe....bgn jam 7am hari tu coz prepare breakfast for my family...........then after bfast my parents with my 2 org brothers going back to papar for buat preparation 4 CNY eve dinner.......mestillat kk coz nak buat kerja ckit....WITHIN 1 O CLOCK my abang pick me and kami blk papar sama2..........hari tu juga my 2nd brother yang d sndakan blk papar....huhuhuhuh,,,,...rindu sangat dgn his 1st baby...........

ni la my anak buah yang tersangat kmi rindu...RYAN NIGEL...1thn 3 bulan uda dia....hehehehehe


koleksi gambar2 during CNY:

No comments:

Post a Comment